måndag 1 oktober 2012

När jag ändå går igenom bilder..

Det har ju faktiskt hänt saker i huset innan denna blogg kom till liv och jag tänker ju inte alltid på att alla inte varit här eller får dagliga uppdateringar. Så när jag ändå sitter och går igenom bilder från kameran så tänkte jag passa på och visa hur det såg ut i köket när vi flyttade in - och vad lite färg kan göra för den freeeeeescha känslan:

Köksbänken och färgen på luckorna är fortfarande samma. Vi håller ständiga diskussioner om vilken färg luckorna ska få...

Vi har numera en högre stringhylla än den på bilden. Notera märkena efter prydnadstallrikarna som hängt på väggen

Såhär ser det ut nu. Eller ja, jag önskar att det såg ut såhär. Men det fortfarande lite rörigt om som sig bör ligger det tidningar och disk lite vart stans...Bilden är också tagen innan vi bytte kulskåp. Nu har vi ett som står på golvet

1 kommentar:

  1. Hej. Vad det äntligen händer mycket. Nu får vi plats att sova hos er när vi kommer den 12 okt. Kram Mamma Bettan

    SvaraRadera